среда, 9. септембар 2015.

Свети владика Николај, Светом Јовану

О, Свети Јоване, Дивни Крститељу,
ти претеча беше славном Спаситељу,
ти чистотом твојом људске душе текну,
и ко страшна труба са Јордана јекну
будећ људе од сна и порока лена,
кад секира беше близу до корена.

Ја се теби клањам, ја се теби молим:
помози да свакој напасти одолим.
Дај ми од твог срца лавовске јачине,
дај ми од твог духа ангелске белине,
дај ми твоје моћи да постигнем пробом

Богу се покорит и владати собом,
крстити се постом, чистити се бдењем,
сладити молитвом и небеским зрењем,
и без страха ходиз мучеништву сваком,
са храброшћу твојом и са вером јаком.

О свети Јоване, Божји угодниче,
и за вишњу правду славни мучениче,
ти кога се војске нечастиви боје
немој се оглушит о мољење моје,
но укрепи мене молитвама твојим
да ко свећа право пред Господом стојим.

О свети Јоване, Дивни Крститељу,
ти претеча беше славном Спаситељу!

Свети владика Николај, Охридски пролог, Глас цркве, Шабац, 2013.

Нема коментара:

Постави коментар