понедељак, 16. јун 2014.

КАЖИ МЕНИ ЂАЧЕ

Кажи мени ђаче учениче
шта је један?
Један Бог на небеси и на земљи,
 јако благ
јако во вјек милост јего. Алилуја.


Кажи мени ђаче, учениче
шта су два?
Две таблице Мојсијеве,
један Бог,
на небеси и на земљи, 
 јако благ 
јако во вјек милост јего. Алилуја.

Кажи мени ђаче учениче
шта су три?
Три су Лица Божија, 
 две таблице Мојсијеве,
један Бог, на небеси и на
земљи,
 јако благ
јако во вјек милост јего. Алилуја.


Кажи мени ђаче учениче
шта су четир?
Четир листа Ванђелиста,
три су Лица Божија,
две таблице Мојсијеве,
један Бог,
на небеси и на земљи
јако благ
јако во вјек милост јего. Алилуја.

Кажи мени ђаче учениче шта су пет?
Пет су рана Христових, четир листа Ванђелиста,
три су лица Божија, две таблице Мојсијеве,
један Бог, на небеси и на земљи
јако благ
јако во вјек милост јего. Алилуја.

Кажи мени ђаче учениче шта су шест?
Шест су дана од постања, пет су рана Христових,
четир листа Ванђелиста, три су лица Божија,
две таблице Мојсијеве,
један Бог на небеси и на земљи
јако благ
јако во вјек милост јего. Алилуја.

Кажи мени ђаче учениче шта су седам?
Седам тајни Христових,
шест су дана од постања,
пет су рана Христових, четир листа Ванђелиста,
три су лица Божија, две таблице Мојсијеве,
један Бог на небеси и на земљи
јако благ
јако во вјек милост јего. Алилуја.



Нема коментара:

Постави коментар